انواع روشهای بازاریابی دیجیتال در آموزش رایزن املاک
وبسایت (Website)
امروزه داشتن وبسایت از اساسیترین نیازهای هر کسب و کاری است. اگر شما خرج و یا بودجهای برای تبلیغات و به کارگیری دیگر روشهای بازاریابی در نظر ندارید حتما داشتن وب سایت را از این قاعده مستثنی کنید. مبحث بازاریابی آموزش رایزن املاک به شما میگوید که همانند دیگر مشاغل داشتن وبسایت مختص بنگاه ضروری است و به راستی ویترین سوداگری شما به حساب میآید. گونه ها مقالهها در مقوله آموزش مشاور املاک، اخبار، فایلهای فروش و یا اجاره واحدهای مسی، اداری، بازرگانی و غیره، شناسایی بنگاه خود و مشاوران شاغل در بنگاه، تبلیغات و آگهیهای املاک و خلاصه هر آنچه که سوداگری شما و بنگاه شما را شناسایی می کند میتوانید در وبسایت خود نمایش دهید. قسمت پرسش و پاسخ، مشاوره آنلاین، انتقادات و پیشنهادات و لینک شبکههای اجتماعی خویش را نیز در وب سایت خویش بگنجانید الی به مشتری این اطمینان را بدهید که مجموعهای پویا، بروز و کارآمد دارید و بنگاه شما احد از بهترین انتخابهای مشتریان است.
ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)
یکی سایر از ابزارهای
بازاریابی پیامکی (SMS Marketing)
یکی سایر از تکنیکهای بازاریابی دیجیتال در تعلیم رایزن املاک ارسال پیام به تلفن همراه مخاطبان شماست. شما میتوانید یک پنل ارسال پیامک خریداری نموده و طی یک برنامهریزی هفتگی و یا ماهیانه به ارسال پیام به مخاطبان ادامه دهید. برای آغاز میتوانید از مشتریان قبلی خویش شروع کرده و به تدریج شماره موبایل کسان ساکن در منطقه را به آن اضافه نمائید.
شبکههای اجتماعی (Social Media)
استفاده از شبکه های اجتماعی جهت معرفی کسب و کار در چند سال تازه رشد زیاد زیادی داشته است. پیشه رایزن املاک نیز از این مقوله عقب نمانده و بنگاهها و کسان حرفهای در پیشه مشاور املاک از این بستر مجازی بهره زیادی میبرند. شما میتوانید به طور شخصی و یا به عنوان بنگاه در کانالهای اجتماعی همانند تلگرام، اینستاگرام، توئیتر، فیس بوک، لینکداین، گوگل پلاس، پینترست و … اقدام به ایجاد کانال نموده و همه روزه گونه ها فایلهای موجود، شرایط مالی، پستهای آموزش مشاور املاک، عکسهای زیبا و جذاب به همراه آدرس وبسایت، آدرس و عدد تلفن خویش را در قالب پست طراحی نموده و برای اعضا ارسال کنید.
در مورد شبکههای مجازی باید گفت که در ایران پرطرفدارترین شبکه ها تلگرام (Telegram) و اینستاگرام (Instagram) بوده که جزو شبکههای اجتماعی عامه پسند محسوب میگردند. شبکه اجتماعی لینکداین (LinkedIn) از سایر شبکههای اجتماعی مربوط به کسب و کار است که مطالب پیوسته با استخدام و کسب و کار در آن منتشر میگردد. گوگل پلاس (Google+)، پینترست (Pinterest)، فیس بوک (Facebook) و توئیتر (Twitter) نیز از دیگر شبکههای مجازی بوده که البته در ایران کمتر باره پروا است و شما میتوانید با بازگشائی اکانت کاربری به نام خویش و یا بنگاه رایزن املاک اقدام به معرفی کسب و کار خویش نمائید.
تصاویر، ویدئوها، تورهای مجازی:
بیش از 90 درصد خریداران، پروسه خرید خویش را با جستجوی آنلاین برای خرید خانههای لوکس پیش درآمد میکنند؛ پس تصاویر و ویدئوهایی که ارائه میدهید برایتان بسیار حیاتی است. بسیاری از مشاورین املاک پیشنهاد عکس اخذ از فضای منزل را میدهند اما باید در نظر داشت صرفاً اخذ عکس کافی نیست، بلکه شما به یک عکاس حرفهای نیاز دارید که به بهترین نحو فضای خانه، تجهیزات، امکانات و ویژگیها را به نمایش بگذارد. مشاورین املاک زیاد کامیاب در این حوزه، عکسهای خاص خویش را از خانهها میگیرند و از تجهیزات بهروز عکاسی کاربرد میکنند الی نورپردازی برای عکسها و ویژگیهایی که در عکس ها نمایان است به بهترین نحو مشخص باشد.
یک عکس چه بسا به اندازه هزار واژه اثرگذار باشد ولی یک ویدئو چطور؟ یک میلیارد کلمه. در هنگام فروش یک منزل لوکس، حرفهای بودن ویدئو و تورهای مجازی در حدی حائز اهمیت است که میتواند منجر به فروش یا عدم فروش منزل شود. به دلیل محدودیت موجود در فضای آنلاین برای قرار دادن عکسها، به کارگیری ویدئو و تور مجازی بهترین روش برای این است که به خریدار فرمان دهید بهصورت مجازی در خانه قدم بزند چراکه یک منزل لوکس زیاد بزرگتر و مجللتر از 25 عکس میباشد.
زمان پسندیده برای فروش:
در هنگام فروش خانههای لوکس، زمانبندی نقش زیاد مهمتری در مقایسه با فروش خانههای معمولی دارد. برای نمونه اگر قرار است منزل لوکسی دریکی از شهرهای شمالی مملکت به فروش برسد که حائز آبنمای کبیر و استخر میباشد، قطعاً برگزیدن فصل زمستان مناسب نیست.
نمایش سخیف و محل زندگی:
یکی از ویژگیهای که در گزینش منزل لوکس مورد بررسی میباشد، محل و فرهنگ و سبک زندگی محدودهای که خانه بناشده است میباشد. در هنگام خرید یک منزل لوکس برای خریدار اهمیت دارد که بداند عموماً چه افرادی در آن محله حیات میکنند، بعد اهمیت دارد که رایزن املاک در این باره اطلاعات کافی داشته باشد.
بازاریابی دیجیتال در آموزش مشاور املاک